20 січня 2020

Креативні техніки формувального оцінювання

Творчим особистостям будуть до смаку техніки, які передбачають створення певного продукту. Також такі техніки зацікавлять тих учнів, у яких домінуючим є кінестетичний стиль навчання.
Ілюстрація / Ескіз / Скетч / Комікс / Скрайбінг. Використання візуальних зображень для встановлення зав’язків та їх пояснення.
Реклама / Памфлет / Мультимедійний плакат / Інфографіка. Ви можете використовувати для цього онлайн інструменти, наприклад:
-  https://www.thinglink.com/ ресурс для створення інтерактивного плакату, може використовуватись як для індивідуальної роботи, так і для групової;
-    http://www.padlet.com віртуальна дошка для групової роботи;
-    https://bighugelabs.com/motivator.php ресурс для створення мотиваторів;
- Infogr.am надзвичайно швидкий і простий у використанні сервіс для створення інфографіки;
- PiktoChart (простий у користуванні та ефективний генератор інфографіки);
- Canva (дозволяє користувачам створювати інфографіку, а також безліч іншого друкованого та цифрового вмісту).
Також для створення плакатів, мотиваторів тощо можна використовувати традиційні матеріали: папір, маркери, фарби, клей, стікери тощо.
Комікс. Для створення коміксів можна скористатися такими інструментами, як  Pixton або Comic Master. А можна малювати від руки паперові комікси.
Think-Ink-Pair-Share. Ця техніка передбачає послідовне виконання завдань:
-  Крок 1: учні індивідуально розглядають/обмірковують питання / проблему / тему.
-  Крок 2: учні індивідуально записують свої думки у зручний для них спосіб.
-  Крок 3: школярі об'єднуються у пари і обговорюють те, що вони написали.
-  Крок 4: кілька пар за бажанням або на вибір учителя діляться результатами обговорення з усім класом.