Творчим особистостям
будуть до смаку техніки, які передбачають створення певного продукту. Також
такі техніки зацікавлять тих учнів, у яких домінуючим є кінестетичний стиль
навчання.
Ілюстрація / Ескіз / Скетч / Комікс / Скрайбінг. Використання візуальних зображень для встановлення зав’язків та їх пояснення.
Ілюстрація / Ескіз / Скетч / Комікс / Скрайбінг. Використання візуальних зображень для встановлення зав’язків та їх пояснення.
Реклама
/ Памфлет / Мультимедійний плакат / Інфографіка.
Ви можете використовувати для цього онлайн інструменти, наприклад:
- https://www.thinglink.com/
ресурс для створення інтерактивного
плакату, може використовуватись як для індивідуальної роботи, так і для
групової;
- Canva (дозволяє
користувачам створювати інфографіку, а також безліч іншого друкованого та
цифрового вмісту).
Також
для створення плакатів, мотиваторів тощо можна використовувати традиційні
матеріали: папір, маркери, фарби, клей, стікери тощо.
Комікс.
Для створення коміксів можна скористатися такими інструментами, як Pixton або Comic
Master.
А можна малювати від руки паперові комікси.
Think-Ink-Pair-Share.
Ця техніка передбачає послідовне виконання завдань:
- Крок 1: учні індивідуально
розглядають/обмірковують питання / проблему / тему.
- Крок 2: учні індивідуально записують
свої думки у зручний для них спосіб.
- Крок 3: школярі об'єднуються у пари і
обговорюють те, що вони написали.
- Крок 4: кілька пар за бажанням або на
вибір учителя діляться результатами обговорення з усім класом.